0,00 0 artikelen

Service

Account & Contact

1. Moet ik een Miss Etam account hebben?
Een Miss Etam account is handig om te hebben bij online bestellingen. Je kunt jouw bestellingen inzien en volgen en omdat jouw adresgegevens bekend zijn, is het eenvoudig om opvolgende bestellingen te plaatsen. Bij de eerste bestelling worden jouw persoonlijke gegevens gevraagd. Je ontvangt na jouw bestelling een welkomstmail van Miss Etam zodat je ook een wachtwoord aan kunt maken. Deze gegevens kun je gebruiken bij het plaatsen van een eventuele volgende bestelling.
2. Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Je kunt te allen tijde jouw wachtwoord wijzigen. Log in op missetam.nl onder 'Mijn Etam' of via de app. Ga naar mijn account en kies dan bij 'mijn wachtwoord' voor wijzigen.
3. Hoe vraag ik mijn wachtwoord op?
Weet je het wachtwoord niet meer? Ga dan naar ‘Mijn Etam’ en klik op ‘Wachtwoord vergeten?’.
4. Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Je kunt te allen tijde jouw gegevens wijzigen. Log in op missetam.nl onder 'Mijn Etam' of via de app.
5. Kan ik mijn account sluiten of verwijderen?
Wil je graag jouw account stopzetten? Neem hiervoor contact met ons op. Wij maken het dan voor jou in orde.
6. Hoe meld ik mij aan (of af) voor de nieuwsbrieven?
Het aan- en afmelden van nieuwsbrieven is heel eenvoudig. Meld je hier aan voor de nieuwsbrief. Afmelden kan onderaan de nieuwsbrief of op deze pagina. 
7. Hoe weet ik of een artikel in de winkel op voorraad is?
De voorraad die getoond wordt bij artikelen online is actueel. Dit wijkt echter af van de voorraad in de winkels. Wil je weten of wij iets in de winkel nog op voorraad hebben? Neem contact op met de klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen.
8. Kan ik contact opnemen met een winkel?
Neem contact op met de klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Natuurlijk kunnen wij je in contact brengen met de winkel.
9. Krijg ik garantie op kleding?
Kwaliteit staat bij Miss Etam hoog in het vaandel. Voldoet een product echter niet aan de wensen die je van ons verwacht, dan is de wettelijke garantie van toepassing. Kom langs in de winkel met het kledingstruk en de bon of neem contact op met onze klantenservice.
10. Hoe kan ik contact opnemen met Miss Etam?
Je kan ons bereiken via telefoon op 0800-7010 of per e-mail op klantenservice@missetam.nl en natuurlijk ook via Facebook en Twitter. In de winkel ben je natuurlijk altijd welkom!