Bestellen

Bestellen

1. Ik heb een vraag of een artikel op voorraad is
Op missetam.nl kun je precies zien of wij het item van jouw keuze op voorraad hebben en mocht de voorraad snel gaan, dan geven wij aan (vanaf 5 stuks en minder) hoeveel er nog van zijn. De webshopvoorraad verschilt wel met de winkelvoorraad. Extra checken? Neem dan gerust contact met ons op. Dan doen wij navraag voor jou bij een winkel bij jou in de buurt. We zijn telefonisch bereikbaar via: 0800-7010.
2. Heb ik een account nodig?
Een account is zeker handig om te hebben. Je kunt jouw bestellingen inzien en je gegevens zijn bekend, zodat elke bestelling snel en eenvoudig verloopt. Een account aanmaken kan voor (via 'mijn Miss Etam') en tijdens het plaatsen van jouw bestelling als optie tijdens het bestelproces.
3. Ik heb een vraag over een kledingstuk
Graag helpen wij je met het maken van de juiste keuze en geven wij je graag meer informatie. Neem hiervoor gerust contact met ons op. Houd het artikelnummer of de naam van het artikel bij de hand. 
4. Hoe kan ik bestellen?
Heb je iets gezien wat je leuk vindt op missetam.nl? Kies dan je maat en klik op 'in winkelmandje'. Wil je jouw outfit compleet maken of zie je wat anders? Klik dan op 'verder winkelen' of 'naar je winkelmandje' en vervolgens 'naar kassa' om jouw bestelling af te ronden. De stappen wijzen voor zich!
5. Hoe werkt het bestelproces?
Bij Miss Etam nemen we je aan de hand mee door het duidelijke bestelproces op missetam.nl. Bij een afgeronde bestelling, ontvang je een bevestiging per e-mail. Vervolgens gaan wij jouw pakketje inpakken. Zodra wij deze hebben verzonden, houden wij je op de hoogte van wanneer jouw pakketje wordt geleverd, inclusief een traceercode om jouw pakket te volgen.
6. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Je kunt vanuit België en Duitsland bestellen. Jouw bestelling wordt 2 werkdagen later bij je bezorgd. De kosten voor de verzending zijn 9,95 per bestelling (+ eventuele betaalkosten).
7. Waarom gaat mijn korting er niet af?
Miss Etam hanteert bij elke actie of aanbieding speciale voorwaarden. Wellicht voldoet jouw bestelling niet aan deze voorwaarden. Aanbiedingen kunnen online in de prijs of in het winkelmandje worden verrekend. Check daarom eerst de voorwaarden. Klopt het nog niet? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Let goed op, want aanbiedingen kunnen helaas achteraf niet meer verrekend worden.
 
8. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Plaats je een bestelling van minder dan 30 euro is, dan bedragen de verzendkosten 4,95. Bestel je voor meer? Dan is de verzending gratis.
9. Krijg ik bericht over mijn bestelling?
Zodra je bestelling is gelukt dan bevestigen wij dit per e-mail. Is je pakketje verzonden dan krijg je ook bericht per e-mail. Niets per e-mail ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.
10. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Na het plaatsen van een bestelling is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Wel kun je binnen 30 dagen na ontvangst je pakketje retourneren via de post met het retourlabel of in een van onze winkels.
11. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als de bestelling eenmaal is geplaatst, dan kan deze niet meer geannuleerd worden.Wel is het mogelijk om binnen 30 dagen na ontvangst het pakket te retourneren via de post met het retourlabel of in een van onze winkels.
12. Wanneer komt mijn bestelling?
Leveringen binnen Nederland: Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 22:00 uur dan ontvang je de bestelling de volgende dag. Bestel je van vrijdag 22:01 tot zondag 22:00 uur dan ontvang je de bestelling op dinsdag. Loopt je bestelling vertraging op dan proberen wij je hierover altijd zo snel mogelijk per e-mail over te informeren. Levering naar Belgie of Duitsland: Houd er rekening mee dat leveringen naar deze landen iets langer duren. Zendingen nemen dan minimaal 3 werkdagen in beslag.