Bezorgen

Bezorgen

1. Wat zijn de bezorgopties van mijn bestelling?
Het is mogelijk om jouw bestelling op jouw huisadres af te leveren, maar ook op een ander adres. Ook kun je kiezen voor een DHL ophaalpunt of om je bestelling in een Miss Etam winkel in de buurt te laten leveren. Tijdens het bestellen bieden wij je de opties aan.
2. Wanneer komt mijn bestelling?
Leveringen binnen Nederland: Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 22:00 uur dan ontvang je de bestelling de volgende dag. Bestel je van vrijdag 22:01 tot zondag 22:00 uur dan ontvang je de bestelling op dinsdag. Loopt je bestelling vertraging op dan proberen wij je hierover altijd zo snel mogelijk per e-mail over te informeren. Levering naar Belgie of Duitsland: Houd er rekening mee dat leveringen naar deze landen iets langer duren. Zendingen nemen dan minimaal 3 werkdagen in beslag.
3. Volgen van je bestelling
Wij houden je middels e-mail berichten op de hoogte van jouw bestelling. In onze berichten vind je tevens een traceercode om jouw pakket te volgen via DHL.nl.
4. Wat als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat onze vervoerder jouw bestelling aflevert, dan zal jouw bestelling bij de buren worden afgegeven. Het kan zijn dat je hebt gekozen voor de optie: 'niet bij buren bezorgen'. Dan laat de vervoerder een briefje achter met bezorginformatie. Middels de traceercode kun je zien waar je pakketje is.
5. Kan ik mijn pakketje ergens anders laten leveren?
Deze optie is zichtbaar in de online traceerinformatie van DHL die wij je sturen. Indien de keuze er niet bij staat dan is het helaas niet mogelijk.
6. Ik heb mijn pakketje niet ontvangen
Dat is vervelend. Het is aan te raden om navraag te doen bij je buren en goed te kijken of er een briefje is van de bezorger of online zichtbaar is waar het is geleverd. Heb je het nog steeds niet gehad? Laat het ons dan weten. Dan gaan wij onderzoek voor je doen.
7. Mijn pakketje is teruggestuurd door de bezorger
Helaas is het afleveren niet gelukt en dat is jammer. Zodra je pakket bij ons terug is zullen wij het retour verwerken en je terugbetalen. Je kan dan opnieuw bestellen. Helaas kunnen wij niet opnieuw je bestelling verzenden.
8. Ik kan mijn pakketje niet ophalen bij de winkel of postpunt
Als je pakket niet wordt opgehaald dan stuurt de bezorgdienst of de winkel het automatisch naar ons terug na 7 dagen. Zodra je pakket bij ons terug is zullen wij het retour verwerken en je terugbetalen.