Klachten & prijsverschillen

1. Welke garantie biedt Miss Etam?
Miss Etam vindt het erg belangrijk om kleding van hoge kwaliteit te leveren. Voldoet een product echter niet aan de wensen die je van ons verwacht, dan is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product is wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem gerust contact op met onze klantenservice via ons mailcontact formulier.
2. Herroepingsrecht

Volgens de nieuwe Wet Consumentenrecht heb je het recht om, binnen 14 kalenderdagen, van jouw aankoop op afstand af te zien. Vanaf het moment dat je ons meldt van je aankoop af te zien, heb je 14 dagen de tijd om (een gedeelte van) je order terug te sturen.

Herroepen van je order kun je doen door ons een e-mail te sturen, gebruik te maken van het modelformulier (te vinden binnen jouw "Mijn Miss Etam" account) of door zelf een formulier toe te voegen aan het pakket dat je aan ons retourneert. Je kunt het formulier dat je aantreft bij je order ook uitprinten door hier te klikken.

Wanneer je je bestelling herroept dan kun je deze kosteloos retour sturen via het onderstaande adres:

Miss Etam
Antwoordnummer 10148
2700 VB  Zoetermeer

Miss Etam zal na je melding om van de aankoop af te zien zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, alle reeds betaalde aankoopbedragen inclusief eventuele betaalde leveringskosten terugbetalen, mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en het prijskaartje aangehecht is. Miss Etam betaalt jou terug met hetzelfde betaalmiddel waar jij mee betaald hebt. Voldoet het teruggestuurde artikel niet aan de bovengestelde eisen, dan behoudt Miss Etam het recht om de waardevermindering van het product aan de consument door te berekenen.
 
3. Wat moet ik doen bij een klacht?
Zowel met artikelen die in de winkels als met artikelen die online zijn gekocht kun je altijd even teruggaan naar de winkel. Samen met jou kunnen we tot een oplossing komen. Neem altijd het artikel, de bon en prijskaartjes (als je die nog hebt) mee naar het filiaal.

Komt jouw bestelling beschadigd of vies bij jou aan? Retourneer of ruil het artikel dan direct in een winkel of stuur het terug.

Heb je een klacht over een artikel, over de afhandeling van jouw bestelling of een andere klacht over Miss Etam, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. We streven ernaar het probleem binnen 3 werkdagen op te lossen. De totale termijn om een klacht op te lossen zal nooit langer dan 14 dagen bedragen. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of jouw bestelling (zoals het ordernummer, klantnummer, het artikelnummer etc.) zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Je mag ons ook schrijven. Jouw post kun je richten aan Miss Etam, Oostweg 2, 2723 RH Zoetermeer.

Indien jouw klacht niet opgelost kan worden, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
4. Heb ik recht op een compensatie bij prijsverschillen?
Prijsverschillen door afprijzingen of aanbiedingen worden helaas niet gecompenseerd.

Voor een persoonlijke gebruikservaring gebruikt Miss Etam cookies.

Oké