Klachten & prijsverschillen

1. Welke garantie biedt Miss Etam?
Miss Etam vindt het erg belangrijk om kleding van hoge kwaliteit te leveren. Voldoet een product echter niet aan de wensen die je van ons verwacht, dan is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product is wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem gerust contact op met onze klantenservice via ons mailcontact formulier.
2. Wat moet ik doen bij een klacht?
Zowel met artikelen die in de winkels als met artikelen die online zijn gekocht kun je altijd even teruggaan naar de winkel. Samen met jou kunnen we tot een oplossing komen. Neem altijd het artikel, de bon en prijskaartjes (als je die nog hebt) mee naar het filiaal.

Komt jouw bestelling beschadigd of vies bij jou aan? Retourneer of ruil het artikel dan direct in een winkel of stuur het terug.

Heb je een klacht over een artikel, over de afhandeling van jouw bestelling of een andere klacht over Miss Etam, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. We streven ernaar het probleem binnen 3 werkdagen op te lossen. De totale termijn om een klacht op te lossen zal nooit langer dan 14 dagen bedragen. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of jouw bestelling (zoals het ordernummer, klantnummer, het artikelnummer etc.) zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Je mag ons ook schrijven. Jouw post kun je richten aan Miss Etam, Oostweg 2, 2723 RH Zoetermeer.

Indien jouw klacht niet opgelost kan worden, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
3. Heb ik recht op een compensatie bij prijsverschillen?
Prijsverschillen door afprijzingen of aanbiedingen worden helaas niet gecompenseerd.

Voor een persoonlijke gebruikservaring gebruikt Miss Etam cookies.

Oké