storelocator-icon Winkels
Alle winkels

Meest gestelde vragen over het account & contact Hieronder staan vragen en antwoorden die jou verder kunnen helpen. Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen, neem dan even contact met onze klantenservice op. Zij helpen je graag verder.
1. Mijn Miss Etam account

Een Miss Etam account is handig om te hebben bij online bestellingen. Je kunt jouw bestellingen inzien en volgen en omdat jouw adresgegevens bekend zijn, is het eenvoudig om opvolgende bestellingen te plaatsen. Bij de eerste bestelling worden jouw persoonlijke gegevens gevraagd. Je ontvangt na jouw bestelling een welkomstmail van Miss Etam zodat je ook een wachtwoord aan kunt maken. Deze gegevens kun je gebruiken bij het plaatsen van een eventuele volgende bestelling.

Heb je gevonden wat je zocht?
2. Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt te allen tijde jouw wachtwoord wijzigen. Log in op missetam.nl onder 'Mijn Etam' of via de app. Ga naar mijn account en kies dan bij 'mijn wachtwoord' voor wijzigen.

Heb je gevonden wat je zocht?
3. Hoe vraag ik mijn wachtwoord op?

Weet je het wachtwoord niet meer? Ga dan naar ‘Mijn Etam’ en klik op ‘Wachtwoord vergeten?’.

Heb je gevonden wat je zocht?
4. Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kunt te allen tijde jouw gegevens wijzigen. Log in op missetam.nl onder 'Mijn Etam' of via de app.

Heb je gevonden wat je zocht?
5. Kan ik mijn account sluiten of verwijderen?

Wil je graag jouw account stopzetten? Neem hiervoor contact met ons op. Wij maken het dan voor jou in orde.

Heb je gevonden wat je zocht?
6. Aan- en afmelden van nieuwsbrieven

Het aan- en afmelden van nieuwsbrieven is heel eenvoudig. Meld je hier aan voor de niewsbrief. Afmelden kan onderaan de nieuwsbrief of op deze pagina.

Heb je gevonden wat je zocht?
7. Hoe weet ik of een artikel in de winkel op voorraad is?

De voorraad die getoond wordt bij artikelen online is actueel. Dit wijkt echter af van de voorraad in de winkels. Wil je weten of wij iets in de winkel nog op voorraad hebben? Neem contact op met de klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen.

Heb je gevonden wat je zocht?
8. Kan ik contact opnemen met een winkel?

Neem contact op met de klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Natuurlijk kunnen wij je in contact brengen met de winkel.

Heb je gevonden wat je zocht?
9. Garantie op kleding

Kwaliteit staat bij Miss Etam hoog in het vaandel. Voldoet een product echter niet aan de wensen die je van ons verwacht, dan is de wettelijke garantie van toepassing. Kom langs in de winkel met het kledingstruk en de bon of neem contact op met onze klantenservice.

Heb je gevonden wat je zocht?
10. Contact opnemen met Miss Etam

Je kan ons bereiken via telefoon op 0800-7010 of per email op klantenservice@missetam.nl en natuurlijk ook via Facebook en Twitter. In de winkel ben je natuurlijk altijd welkom!

Heb je gevonden wat je zocht?
Kom je er niet uit? Neem contact op!

Voeg toe aan startscherm

Om deze website aan je startscherm toe te voegen, klik op .