storelocator-icon Winkels
Alle winkels

Meest gestelde vragen over betalen Hieronder staan vragen en antwoorden die jou verder kunnen helpen. Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen, neem dan even contact met onze klantenservice op. Zij helpen je graag verder.
1. Hoe kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling direct betalen of je kunt kiezen voor 'achteraf betalen' via Klarna. Je kunt dan na ontvangst van jouw pakketje betalen.

Heb je gevonden wat je zocht?
2. Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan online bestellen en betalen met iDeal, een creditcard en achteraf betalen met Klarna. Ook accepteren wij PayPal, Bancontact/ MisterCash in Belgiƫ en Sofortuberweisung in Duitsland. Miss Etam garandeert je veiligheid als je winkelt via internet. Er wordt ook altijd vertrouwelijk om gegaan met jouw gegevens en nooit aan derden verstrekt.

Heb je gevonden wat je zocht?
3. Zijn er kosten voor achteraf betalen met Klarna?

Bestel je via Klarna met 'achteraf betalen', dan bedragen de kosten 1,95 per bestelling. De voorwaarden voor 'Achteraf betalen met Klarna' lees je hier.

Heb je gevonden wat je zocht?
4. Hoe betaal ik achteraf met Klarna?

Als je gebruikmaakt van Klarna betaal je pas voor de artikelen nadat je deze hebt ontvangen. De kosten van deze betaalmethode zijn 1,95 per bestelling. Klarna stuurt na 2 dagen een factuur voor de bestelling per e-mail. Deze factuur dient binnen 14 dagen te worden betaald. Indien de betaling te laat is zal Klarna je herinneringen sturen en mogelijk kosten in rekening brengen. Meer informatie hierover kan je bij Klarna opvragen of lezen in de voorwaarden voor 'Achteraf betalen van Klarna'.

Heb je gevonden wat je zocht?
5. Ik heb een Miss Etam Moments voucher

Je Miss Etam Moments voucher wordt in het betaalscherm aangeboden (boven het overzicht te vinden). Wil je jouw voucher verzilveren? Vink dan het vakje aan, zodat deze automatisch wordt verrekend. Let wel op, want vouchers gelden niet op sale, aanbiedingen en andere acties.

Heb je gevonden wat je zocht?
6. Kan ik ook met een Miss Etam Cadeaukaart of een andere cadeaukaart betalen?

Het is momenteel helaas niet mogelijk om de Miss Etam Cadeaukaart te verzilveren op missetam.nl. Ook is het niet momenteel niet mogelijk om het openstaande saldo online te checken. Onze cadeaukaarten zijn wel in onze winkels te verzilveren. Ze zijn echter alleen in onze winkels te verkrijgen. Een andere cadeaukaart is de Fashioncheque. Deze is alleen in onze winkels in te leveren.

Heb je gevonden wat je zocht?
7. Ik heb betaald maar ik krijg herinneringen

Het kan zijn dat je betaling nog niet verwerkt is bij Klarna. Je kunt dan het beste contact opnemen met Klarna, zodat zij je verder kunnen informeren. Heb je geretourneerd, maar is de factuur niet aangepast? Neem dan contact op met ons.

Heb je gevonden wat je zocht?
8. Wanneer krijg ik terugbetaald?

Zodra je retour volledig is verwerkt, betalen wij je het (resterende) bedrag terug. Hierna staat het bedrag binnen 3 tot 5 werkdagen op je rekening.

Heb je gevonden wat je zocht?
9. Ik ben niet terugbetaald na mijn retour

Neem daneven contact met ons op. Het kan zijn dat je retour niet goed is verwerkt of dat de betaling niet is gelukt. We kunnen met jouw gegevens de retour zoeken en zorgen voor een oplossing.

Heb je gevonden wat je zocht?
Kom je er niet uit? Neem contact op!

Voeg toe aan startscherm

Om deze website aan je startscherm toe te voegen, klik op .