storelocator-icon Winkels
Alle winkels

Meest gestelde vragen over bezorgen Hieronder staan vragen en antwoorden die jou verder kunnen helpen. Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen, neem dan even contact met onze klantenservice op. Zij helpen je graag verder.
1. Wanneer komt mijn bestelling?

Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 22:00 uur dan ontvang je de bestelling de volgende dag. Bestel je op zaterdag of zondag voor 22:00 uur dan ontvang je de bestelling op dinsdag. Loopt je bestelling vertraging op dan proberen wij je hierover altijd zo snel mogelijk per e-mail over te informeren.

Heb je gevonden wat je zocht?
2. Volgen van je bestelling

Wij houden je middels e-mail berichten op de hoogte van jouw bestelling. In onze berichten vind je tevens een traceercode om jouw pakket te volgen via DHL.nl.

Heb je gevonden wat je zocht?
3. Wat als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat onze vervoerder jouw bestelling aflevert, dan zal jouw bestelling bij de buren worden afgegeven. Het kan zijn dat je hebt gekozen voor de optie: 'niet bij buren bezorgen'. Dan laat de vervoerder een briefje achter met bezorginformatie. Middels de traceercode kun je zien waar je pakketje is.

Heb je gevonden wat je zocht?
4. Kan ik mijn pakketje ergens anders laten leveren?

Deze optie is zichtbaar in de online traceerinformatie van DHL die wij je sturen. Indien de keuze er niet bij staat dan is het helaas niet mogelijk.

Heb je gevonden wat je zocht?
5. Ik heb mijn pakketje niet ontvangen

Check dan even of je een e-mail hebt ontvangen met de traceercode om via DHL.nl jouw pakketje te kunnen vinden. Of kijk of er een briefje is achtergelaten door de bezorger of vraag het na bij de buren. Is het pakketje nog steeds onvindbaar? Laat het ons dan weten. Dan gaan wij voor je op zoek!

Heb je gevonden wat je zocht?
6.Mijn pakketje is terug gestuurd door de bezorger

Het afleveren is helaas niet gelukt. Jouw pakketje is weer onderweg naar ons en wordt als een retour verwerkt. Heb je al betaald? Dan worden de kosten weer teruggestort. Bestel gerust opnieuw!

Heb je gevonden wat je zocht?
7. Ik kan mijn pakketje niet ophalen bij de winkel of postpunt

Let op: Het is momenteel niet mogelijk om jouw bestelling op te halen in een van onze winkels. Kies daarom voor een afleverpunt van DHL bij jou in de buurt. Net zo makkelijk!

Wanneer je je pakketje niet op tijd ophaalt, dan stuurt de bezorgdienst of de winkel het pakketje weer terug. Dit gebeurt na 14 dagen. Jouw pakketje is weer onderweg naar ons en wordt als een retour verwerkt. Heb je al betaald? Dan worden de kosten weer teruggestort. Bestel gerust opnieuw!

Heb je gevonden wat je zocht?
Kom je er niet uit? Neem contact op!

Voeg toe aan startscherm

Om deze website aan je startscherm toe te voegen, klik op .