Klachten & Prijsverschillen
Kwaliteit staat bij Miss Etam hoog aan het vaandel. Voldoet jouw nieuwe item niet aan jouw wensen, dan is de wettelijke garantie van toepassing. Neem in dat geval gerust contact op met onze klantenservice.


Prijsverschillen kunnen bij afprijzingen of aanbiedingen achteraf helaas niet worden gecompenseerd.


Met zowel online aankopen als aankopen in de winkel kun je altijd even langs bij een van onze winkels. Samen komen we vast tot een passende oplossing. Neem altijd het artikel, de bon en prijskaartjes (als je die nog hebt) mee naar het filiaal.
Wordt jouw bestelling beschadigd of vies geleverd? Retourneer of ruil het artikel dan direct in een winkel of stuur het terug.
Heb je een klacht over een artikel, over de afhandeling van jouw bestelling of een andere klacht over Miss Etam, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. We streven ernaar het probleem binnen 3 werkdagen op te lossen. De totale termijn om een klacht op te lossen zal nooit langer dan 14 dagen bedragen. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of jouw bestelling (zoals het ordernummer, klantnummer, het artikelnummer etc.) zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.


- Bel 0800-7010Laat bericht achter Vul het formulier inStuur een Facebook bericht Open Facebook MessengerKom langs in de winkel Vind een winkel in de buurt