storelocator-icon Winkels
Alle winkels

Meest gestelde vragen over klachten & prijsverschillen Hieronder staan vragen en antwoorden die jou verder kunnen helpen. Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen, neem dan even contact met onze klantenservice op. Zij helpen je graag verder.
1. Welke garantie bied Miss Etam?

Kwaliteit staat bij Miss Etam hoog aan het vaandel. Voldoet jouw nieuwe item niet aan jouw wensen, dan is de wettelijke garantie van toepassing. Neem in dat geval gerust contact op met onze klantenservice.

Heb je gevonden wat je zocht?
2. Heb ik recht op compenstatie bij een prijsverschil?

Prijsverschillen kunnen bij afprijzingen of aanbiedingen achteraf helaas niet worden gecompenseerd.

Heb je gevonden wat je zocht?
3. Ik heb een klacht. Wat nu?

Met zowel online aankopen als aankopen in de winkel kun je altijd even langs bij een van onze winkels. Samen komen we vast tot een passende oplossing. Neem altijd het artikel, de bon en prijskaartjes (als je die nog hebt) mee naar het filiaal.
Wordt jouw bestelling beschadigd of vies geleverd? Retourneer of ruil het artikel dan direct in een winkel of stuur het terug.
Heb je een klacht over een artikel, over de afhandeling van jouw bestelling of een andere klacht over Miss Etam, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. We streven ernaar het probleem binnen 3 werkdagen op te lossen. De totale termijn om een klacht op te lossen zal nooit langer dan 14 dagen bedragen. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of jouw bestelling (zoals het ordernummer, klantnummer, het artikelnummer etc.) zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Heb je gevonden wat je zocht?
Kom je er niet uit? Neem contact op!

Voeg toe aan startscherm

Om deze website aan je startscherm toe te voegen, klik op .