storelocator-icon Winkels
Alle winkels

Meest gestelde vragen over ruilen & retourneren Hieronder staan vragen en antwoorden die jou verder kunnen helpen. Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen, neem dan even contact met onze klantenservice op. Zij helpen je graag verder.

Het is momenteel helaas niet mogelijk om je retourzending online aan te melden. Breng daarom je pakketje, voorzien van retourlabel, bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt.
Excuses voor het ongemak.
1. Wat is de retourtermijn?

De retourtermijn is 30 dagen, die ingaat op het moment dat je je bestelling ontvangt of een aankoop in de winkel doet. Ruilen en retourneren mag altijd binnen 30 dagen mits de artikelen onbeschadigd en ongedragen zijn en de prijskaartjes er nog aan zitten (indien redelijkerwijs mogelijk).

Heb je gevonden wat je zocht?
2. Hoe werkt retourneren via de webshop?

Voor een snelle afhandeling van jouw retour of eenvoudiger ruilen, kies je voor het online aanmelden van jouw retourzending. Log hiervoor in in jouw account op missetam.nl en selecteer de artikelen die je wilt retourneren. Je stuurt vervolgens je artikelen terug met het retourlabel.

Heb je gevonden wat je zocht?
3. Kan ik in de winkel ruilen of retourneren?

Je kunt je aankoop terugbrengen in de winkel en wij betalen je terug middels retourpinnen. Tablet orders, die in de winkel zijn afgerekend kunnen wel verrekend worden in de winkel van aankoop. Ruilen of retourneren in de winkel is helaas niet mogelijk wanneer je voor de betaaloptie Klarna (achteraf betalen) hebt gekozen.

Heb je gevonden wat je zocht?
4. Kan ik online ruilen of retourneren?

Online kan je alleen retourneren. Ruilen is helaas niet mogelijk. Je kan uiteraard wel opieuw bestellen.

Heb je gevonden wat je zocht?
5. Kan ik ook een deel van mijn bestelling retourneren?

Het is mogelijk om een deel van jouw bestelling te retourneren. Je meldt dan alleen de artikelen die je niet wilt houden aan voor retour en stuurt deze naar ons op. Na ontvangst verwerken wij de retour en betalen wij je het resterende bedrag terug of passen je Klarna factuur aan.

Heb je gevonden wat je zocht?
6. Kan ik een Wehkamp bestelling retourneren?

Een aankoop bij Wehkamp kan en mag alleen geretourneerd worden naar Wehkamp.

Heb je gevonden wat je zocht?
7. Kan ik een Zalando bestelling retourneren?

Een aankoop bij Zalando kanen mag alleen geretourneerd worden naar Zalando.

Heb je gevonden wat je zocht?
8. Ik heb geen retourlabel?

In de verzendzak zit een retourlabel waarmee je de bestelling retour kunt sturen. Op de pakbon staan de instructies voor het retourneren. Heb je deze niet? Laat het ons dan weten. Dan lossen wij dit voor je op.

Heb je gevonden wat je zocht?
9. Wanneer wordt mijn retour verwerkt?

Zodra wij je retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij deze binnen 5 werkdagen. Je krijgt dan automatisch bericht van ons hierover per e-mail.

Heb je gevonden wat je zocht?
10. Wanneer wordt ik terugbetaald?

Wij betalen je terug zodra je retour volledig is verwerkt. Je krijgt een automatisch bericht per e-mail van ons. Wij betalen je terug zoals jij ons hebt betaald. Dit gebeurt doorgaans binnen 3 tot 5 werkdagen na de automatische bevestiging.

Heb je gevonden wat je zocht?
11. Mijn retour is nooit bevestigd

Neem dan contact met ons op. Wellicht is jouw retour niet goed verwerkt. We zoeken dan een oplossing voor je.

Heb je gevonden wat je zocht?
Kom je er niet uit? Neem contact op!

Voeg toe aan startscherm

Om deze website aan je startscherm toe te voegen, klik op .