Miss Etam Moments

1. Wat is ‘Miss Etam Moments’?
Met het ‘Miss Etam Moments’ spaarprogramma kunnen er punten worden gespaard bij elke aankoop bij Miss Etam, zowel in de winkels als op missetam.nl. Om te kunnen genieten van alle voordelen van ‘Miss Etam Moments’ - zoals het ontvangen van het welkomstcadeau (OP=OP), het verjaardagscadeau en het kunnen inwisselen van punten voor kortingsvouchers - is inschrijven voor ‘Miss Etam Moments’ op missetam.nl en de daarbij behorende app nodig.
2. Hoe word ik ‘Miss Etam Moments’ member?
Op missetam.nl of via de ‘Miss Etam Moments’ app (te downloaden voor Android en voor Iphone iOS). Ook in de winkels helpen onze medewerksters graag bij het aanmelden. Indien er een aankoop in de winkel wordt gedaan, dan is het sparen van punten mogelijk middels de ‘Miss Etam Moments’ app.
3. Hoe werkt ‘Miss Etam Moments’?
Bij aanmelding voor het spaarprogramma, spaar je als ‘Miss Etam Moments’ member bij elke aankoop (online of in de winkel) punten en ontvang je informatie over acties, aanbiedingen en word je op de hoogte gehouden voor leuke events die gelden in de Miss Etam filialen en/of op missetam.nl.

Daarnaast kunnen de gespaarde punten worden verzilverd voor kortingsvouchers. Bij vertraging in het bijvoegen van de punten aan het persoonlijke puntensaldo is het streven dat deze punten binnen maximaal 3 werkdagen bij te schrijven. Extra punten, die kunnen worden toegekend bij acties, worden binnen maximaal 3 weken toegevoegd aan het saldo. Het saldo is te allen tijde in te zien in het persoonlijke account op missetam.nl of in de app.
4. Geen email ontvangen voor het aanvragen van je mok?
Heb je de Miss Etam Moments app gedownload en heb je geen email ontvangen voor het aanvragen van je mok? Controleer dan of je je ook hebt aangemeld om "member" te worden, dit kan bij het veld "rewards" in de Miss Etam Moments in de app. Dan pas kom je in aanmerking voor de mok. Heb je je al aangemeld? Mogelijk is de mail voor het aanvragen van je mok in je Spam terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
5. Hoeveel punten spaar ik?
Voor elke euro (€1,-) die wordt besteed bij een aankoop op missetam.nl of in de winkel spaar je als een ‘Miss Etam Moments’ member 3 punten. Een punt staat gelijk aan een waarde van 3 cent (€0,03).

De punten worden niet toegekend bij aankopen van cadeaubonnen en speciale aanbiedingen en worden altijd berekend op basis van het netto betaalde bedrag.
6. Wanneer krijg ik een ‘Miss Etam Moments’ voucher?

Een van de voordelen van het sparen van punten is het krijgen van ‘Miss Etam Moments’ kortingsvouchers. De punten die je als member spaart, worden meerdere malen per jaar uitgekeerd in de vorm van een voucher. Deze voucher is op naam gesteld en is binnen een, door Miss Etam, vastgestelde periode in te leveren tegen korting bij Miss Etam. Bij acties kan Miss Etam speciaal voor members extra punten toekennen bij bepaalde aankopen. De voorwaarden worden dan beschreven bij de desbetreffende actie.  

 
7. Waar zie ik hoeveel punten ik heb gespaard?
Het actuele puntensaldo van alle gespaarde punten is te vinden op www.missetam.nl onder het ‘Mijn Miss Etam’ menu en in de ‘Miss Etam Moments’ app onder de tabje “Rewards”.
8. Hoelang blijven mijn punten geldig?
Het ‘Miss Etam Moments’ spaartegoed is 3 jaar geldig. Spaarpunten die binnen 3 jaar niet zijn gebruikt  komen dan te vervallen.
9. Waar kan ik mijn vouchers besteden?
De ‘Miss Etam Moments’ vouchers zijn inwisselbaar in de Miss Etam winkels, via de app en op missetam.nl.
10. Hoelang is mijn voucher geldig?
De ‘Miss Etam Moments’ voucher heeft de maximale geldigheid die vermeld wordt op de voucher. Een voucher kan na de vastgestelde periode niet meer verzilverd en gebruikt worden en komt dan te vervallen. De voucher is niet inwisselbaar voor contanten.
11. Krijg ik mijn punten terug bij retourneren?
Bij het retourneren van artikelen wordt het aantal punten dat hiermee is gespaard weer afgetrokken van het saldo. Het kan enige dagen duren voordat dit zichtbaar is in het puntensaldo overzicht.
Bij het retourneren van artikelen, waarbij een ‘Miss Etam Moments’ voucher is verzilverd, krijg je, als een ‘Miss Etam Moments’ member, de betreffende kortingsvoucher niet meer retour. Wel ontvang je de bestede punten hiervan retour en zullen worden bijgeschreven aan het puntensaldo. Dit is uiteraard alleen geldig indien alle artikelen waarop de ‘Miss Etam Moments’ voucher betrekking had, worden geretourneerd.
12. Kan ik mijn ‘Miss Etam Moments’ account verwijderen?

Op dit moment is het niet mogelijk om je persoonlijke account te verwijderen nadat je je als een nieuwe ‘Miss Etam Moments’ member geregistreerd hebt. Dit is binnenkort wel mogelijk.

 
13. Kan ik mijn gegevens voor ‘Miss Etam Moments’ wijzigen?

Op missetam.nl is het mogelijk om gegevens, incl. e-mailadres te veranderen.  

 
14. Hoe krijg ik mijn persoonlijke Miss mok?
Nadat je je als nieuwe member hebt geregistreerd, wordt er een account aangemaakt. Elke nieuwe ‘Miss Etam Moments’ member ontvangt dan een welkomstmail. Daarin vraagt Miss Etam om extra gegevens in te vullen. Bij het klikken op de link in deze e-mail is dit mogelijk. Zodra de gegevens zijn verrijkt, kom je als nieuwe member in aanmerking voor de beker. Let wel op, want OP=OP.  
15. Wanneer ontvang ik mijn Miss Etam mok?
Bij het verrijken van de gegevens via het ‘Miss Etam Moments’ account, kun je als nieuwe member aangeven wat jouw favoriete Miss Etam winkel is. Daar is ook de gepersonaliseerde Miss mok op te halen. Miss Etam stuurt een extra e-mail wanneer de mok klaar is. Dit kan 4 tot 6 weken duren. Let op: op = op
16. Werkt de ‘Miss Etam Moments’ app op alle smartphones?
De app werkt op alle Android 4.0 smartphones. De app werkt ook vanaf iPhone 5.
Op dit moment werkt de app echter nog niet op een iPhone 4S. Vanaf 12 oktober 2017 komt daar verandering in.
17. Mijn streepjescode werkt niet in de winkel. Wat nu?
Indien de streepjescode van de ‘Miss Etam Moments’ app niet werkt bij het scannen (en daarbij het toekennen of verzilveren van punten), dan kun je jouw persoonlijke member nummer doorgegeven aan de Miss Etam verkoopster in de winkel. Lukt dat niet, dan adviseert Miss Etam om contact op te nemen met de klantenservice.  
18. Ik heb geen punten ontvangen. Wat nu?


Het kan enkele dagen duren, voordat de punten aan het puntensaldo zijn bijgeschreven. Miss Etam streeft naar maximaal 3 dagen bij reguliere punten en 3 weken bij extra punten. Duurt het langer? Dan adviseert Miss Etam contact op te nemen met de klantenservice. Gelieve dit per e-mail te doen. Verwijs naar het persoonlijke member nummer, het bonbedrag, en het bonnummer dat onderaan de bon staat. Indien er op een andere manier punten zijn verkregen, vermeld dan in de e-mail naar onze klantenservice het persoonlijke member nummer en een korte omschrijving van de actie waarin de punten zijn toegekend.  

19. Hoe kan ik punten op mijn ‘Miss Etam Moments’ account laten zetten?

Via de unieke streepjescode in de ‘Miss Etam Moments’ app worden middels het scannen automatisch punten bijgeschreven. Geen mobiel of vergeten de mobiel mee te nemen naar de winkel? Geen probleem. Tot 14 dagen na de aankoop kunnen de punten alsnog worden toegekend. Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice. Vermeld het persoonlijke member nummer en maak een foto van de gehele kassabon. Let op: de gegevens onder de streepjescode dienen goed lees- en zichtbaar te zijn. Wanneer dit niet het geval is kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.
Tip: Maak een screenshot van de streepjescode en van het persoonlijke member nummer. Mocht de ‘Miss Etam Moments’ app even niet werken? Dan kan toch de screenshot nog gescand worden.

 
20. Kan ik mijn ‘Miss Etam Moments’ voucher bij mijn online bestelling verzilveren?
Ja, dat kan. De ‘Miss Etam Moments’ voucher kan aan het einde van het bestelproces verzilverd worden.

21. Waar kan ik meer informatie vinden over ‘ Miss Etam Moments’?
Meer informatie kun je terugvinden op missetam.nl onder Mijn Etam.
22. Waar wordt mijn informatie voor gebruikt?

De informatie, die Miss Etam verkrijgt bij het aanmaken van de ‘Miss Etam Moments’ accounts, wordt gebruikt voor de volgende doeleinden:
* Het registreren voor het ‘Miss Etam Moments’ spaarprogramma. Nieuwe ‘Miss Etam Moments’ members krijgen een persoonlijk account met daarin NAW-gegevens opgenomen.

* Miss Etam bouwt haar database uit om analyses te kunnen doen over producten, aankoopperiodes en de leeftijd van klanten, etc.
* Het aanmaken van gepersonaliseerde e-mails. Zo ontvangt de klant gerichte berichten met informatie waar hij/zij in is geïnteresseerd. De informatie verkrijgt Miss Etam uit de analyses zoals hierboven beschreven.

 
23. Maakt Miss Etam gebruik van cookies?
Cookies slaat Miss Etam op op de computer via de browser. Cookies maken het mogelijk om het IP adres (de unieke identificatiecode van de computer) via de browser te herkennen, telkens wanneer een bezoeker een site of pagina bezoekt. Tevens laten ze zien via welk pad en wanneer pagina’s op de Miss Etam site zijn bezocht en door hoeveel mensen. De cookies die Miss Etam opslaat maken geen gebruik van persoonlijke gegevens en worden niet gekoppeld aan eerder verkregen data.

Voor een persoonlijke gebruikservaring gebruikt Miss Etam cookies.

Oké