Ruilen & retourneren

1. Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Zowel ruilen als terugbrengen mag altijd binnen 14 dagen mits de artikelen onbeschadigd en ongedragen zijn en de prijskaartjes er nog aan zitten. Als je naar de winkel gaat vergeet dan niet de kassabon of retourbon mee te nemen.
2. Kan ik mijn aankoop via wehkamp.nl of zalando.nl ook bij Miss Etam retour brengen?
Als je een bestelling plaatst op wehkamp.nl of zalando.nl kun je deze uitsluitend retour sturen aan Wehkamp of Zalando. 
3. Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling retour?
Hergebruik de verzendzak van jouw bestelling of verpak de artikel(en) in een stevige plastic zak of doos en geef deze af bij een Post NL servicepunt. Vergeet niet de retourbon bij je retour te stoppen. Het ontbreken van een retourbon kan het retourproces vertragen. Je hoeft niet te betalen voor het retourneren van je artikel(en). 
4. Kan ik ruilen of retourneren bij Miss Etam Outlet/Koopjes winkel?
Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt alleen ruilen of retourneren bij een Miss Etam winkel.
5. Ik heb betaald via Klarna. Waarom kan ik mijn bestelling niet retour brengen in de winkel?
Als je gebruikmaakt van Klarna betaal je pas nádat je de kleding hebt ontvangen. Om jouw retourzending goed te kunnen verwerken in ons systeem moet deze altijd teruggestuurd worden naar de webshop. Dit is helaas niet mogelijk in onze winkels. Retourneren kan via het dichtstbijzijnde Post NL servicepunt.
6. Ik heb betaald via Klarna. Wat moet ik betalen als ik mijn bestelling gedeeltelijk retour stuur?
Je ontvangt altijd een factuur via Klarna. Hierop staat vermeld wat je exact moet betalen. Meer informatie over Klarna vind je in onze algemene voorwaarden. Of neem bij vragen contact op met de Klarna klantenservice.
7. Kan ik mijn artikel ook online ruilen?

Artikelen die online besteld zijn kunnen niet via de webshop geruild worden, maar alleen online worden geretourneerd. Wel kun je items gekocht in de webshop ruilen én retourneren in de winkel. Retourneren in de winkel is niet mogelijk wanneer je voor de betaaloptie Klarna (achteraf betalen) hebt gekozen.

Breng je een artikel retour in de winkel? Je krijgt het aankoopbedrag direct (contant) terug.

Vergeet niet de retourbon bij jouw retour te doen als je deze terugstuurt naar de webshop. Het ontbreken van een retourbon kan het retourproces vertragen. Wil je liever een andere maat? Plaats dan een nieuwe bestelling of kom gerust naar jouw dichtstbijzijnde Miss Etam winkel om het bestelde artikel te ruilen.

8. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Miss Etam zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, alle reeds betaalde aankoopbedragen inclusief eventuele betaalde leveringskosten terugbetalen mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk) en het prijskaartje aangehecht is. Deze (terug)betalingstermijn van 14 dagen gaat in op het moment dat wij op de hoogte zijn van je herroeping/ retour. Je kunt de bestelling of het artikel ook terugbrengen in de winkel. Dit geldt niet wanneer je voor de betaaloptie Klarna (achteraf betalen) hebt gekozen. Bij alle andere betaalopties is retourneren in de winkel dus wel mogelijk; je ontvangt dan direct je geld contant terug.
9. Wanneer wordt mijn retour verwerkt?
Retourneren is gratis. Miss Etam doet er alles aan jouw retour zo snel mogelijk te verwerken. Miss Etam zal ook zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, alle reeds betaalde aankoopbedragen inclusief eventuele betaalde leveringskosten terugbetalen mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en het prijskaartje aangehecht is (indien redelijkerwijs mogelijk). Deze (terug)betalingstermijn gaat in op het moment dat wij op de hoogte zijn van het terugsturen van je bestelling.

Voor een persoonlijke gebruikservaring gebruikt Miss Etam cookies.

Oké