Service

1. Hoe vraag ik mijn wachtwoord op?

Als je al eens iets besteld hebt op missetam.nl dan herkent de webshop jouw e-mailadres en heb je bij een eerste bestelling een mail van ons ontvangen met de mogelijkheid om een wachtwoord aan te maken.

Weet je het wachtwoord niet meer? Ga dan naar ‘Mijn Etam’ en klik op ‘Wachtwoord vergeten?’.

Een andere mogelijkheid is om bij het afrekenen te klikken op ‘Klik hier om in te loggen’. Ook in de pop-up die nu verschijnt kun je kiezen voor de mogelijkheid ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’.

Nadat je je e-mailadres in hebt gevuld ontvang je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Ontvang je deze e-mail niet, neem dan contact op met de klantenservice.

2. Welke cadeaukaarten kan ik inwisselen bij Miss Etam?
Op missetam.nl en in onze winkels kun je de Miss Etam cadeaukaart verzilveren. Bij het afronden van de bestelling is het mogelijk om het saldo te gebruiken. Het is alleen mogelijk om het volledige saldo te gebruiken. Je kunt de cadeaukaart niet online kopen, wel in onze winkels. Het is ook mogelijk om in onze winkels de Fashioncheque in te wisselen. De Fashincheque kan niet online worden ingewisseld.
3. Hoe weet ik of een artikel nog op voorraad is in de winkel?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice zodat zij navraag voor je kunnen doen bij een Miss Etam winkel bij jou in de buurt.
4. Kan ik vanuit het buitenland contact opnemen?
De Miss Etam klantenservice is vanuit het Buitenland (België en Duitsland) te bereiken op telefoonnummer: 00800-00007010.
5. Welke garantie biedt Miss Etam?
Miss Etam vindt het erg belangrijk om kleding van hoge kwaliteit te leveren. Voldoet een product echter niet aan de wensen die je van ons verwacht, dan is de wettelijke garantie van toepassing. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via ons mailcontact formulier. Deze is links te vinden in het menu onder het kopje 'Contact' of via deze link.
 

Voor een persoonlijke gebruikservaring gebruikt Miss Etam cookies.

Oké